Uitslag Bridge a/d Dijk

13e editie Bridge aan de Dijk op zaterdag 3 februari 2024!

Op zaterdag 3 februari 2024 kunnen ook dit jaar weer 112 enthousiaste bridgeparen meedoen aan het populaire evenement "Bridge a/d Dijk". De opbrengst van dit bridgetoernooi komt dit jaar ten goede aan oa Vakantie-eiland Robinson Crusoe in Loosdrecht.

Het vakantie -eiland Robinson Crusoe is onderdeel van SailWise, een organisatie die sinds 1974 tot doel heeft om mensen met een beperking te laten genieten van de watersport. Zij bieden voor deze mensen een aangepaste accommodatie en aangepaste boten om hen optimaal te laten deelnemen aan de watersport op onze mooie Loosdrechtse Plassen

Tijdens de bridgedag worden er 24 spellen (6 rondes) gespeeld op zeven verschillende locaties langs de Oud-Loosdrechtsedijk in Loosdrecht. Deze locaties zijn:

• Heineke
  • Porto
  • Fletcher Hotel
  • Rosa's Cantina
  • Sociëteit van de KWVL (Koninklijke Watersportvereniging Loosdrecht) De Vereeniging
  • Robberse Eiland
  • Kompas

Deelname aan het toernooi kost €75 per paar. U kunt zich uitsluitend per paar opgeven!

Voor dit bedrag krijgt u een kop koffie of thee bij de start op de eerste locatie, een lunch op de locatie waar de derde ronde wordt gespeeld en een borrelhapje tijdens de prijsuitreiking bij KWVL 'De Vereeniging' (Oud-Loosdrechtsedijk 151-153).

U ontvangt uw loopbriefje in Restaurant Heineke (Oud-Loosdrechtsedijk 166) tussen 10.00 en10.30 uur.

Aanmelden voor de bridgedag kan uitsluitend via het inschrijfformulier boven aan deze pagina. Klik op : "Inschrijven Bridge a/d Dijk"

U krijgt dan een aanmeldnummer.

Inschrijving vindt plaats op basis van volgorde van betaling en is pas definitief na ontvangst van het inschrijfformulier én ontvangst van het inschrijfgeld op rekeningnummer: NL78 RABO 033.69.37.075 t.n.v. Lionsclub Loosdrecht met vermelding van uw aanmeldnummer.

Wanneer door bijzondere omstandigheden het evenement niet door kan gaan, dan wordt het gehele inschrijfgeld teruggestort. Bij annulering uwerzijds, wordt €10 van uw inschrijfgeld teruggestort.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mailen naar bridgeloosdrecht@gmail.com

Wij hopen u op zaterdag 3 februari 2024 te zien!